Педагогика және психология білім беру бағдарламалары
Педагогика және психология білім беру бағдарламаларының жетекшісі Эльмира Кайрлиевна Абдираимова аға оқытушы, магистр.
Мекенжайы: Студенческая 4, 7 корпус, 223 кабинет
Телефон: 50-53-46
E-mail: Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.
Педагогика және психология білім беру бағдарламасы факультетінің құрылымдық бөлімшесі болып табылады. Білім беру бағдарламасы 2003 жылы құрылған, күндізгі оқу нысаны бойынша келесі білім беру бағдарламаларын шығарады:
1.6В01 Педагогика ғылымдары
6В011 Педагогика және психология мамандарын даярлау
6B01101-Педагогика және психология
2.6В01 Педагогика ғылымдары
6В01801 Әлеуметтік педагогика
6B01802 Әлеуметтік педагогика
3.6В03 Әлеуметтік ғылымдар
6В03105 Психология
4.7М01 Педагогика ғылымдары
7М011 Педагогика және психология
7M01109 Педагогика және психология
5.7М01 Педагогика ғылымдары
7M011 Педагогика және психология
7M01108 Педагогика және психология (Ресей Федерациясының әлеуметтік педагогикасы)
6.7М03 Әлеуметтік ғылымдар
7М03104 Психология
Білім беру бағ 10 оқытушы жұмыс істейді (10 штаттық және 4 практик ), оның ішінде 4 ғылым кандидаты, 2 философия докторы, 2 аға оқытушы- магистр,2 оқытушы-магистр.
Білім беру бағдарламасының мақсаты, міндеттері және принциптері:
Білім беру бағдарламасының алдында тұрған ең маңызды міндеттер:
1) мамандандырылған білім беру бағдарламаларын іске асыратын университеттер үшін өңірде бәсекеге қабілетті ортаны қалыптастыру;
2) жоғары оқу орындарының бағдарламаларына түсетін орта мектеп түлектерінің төмен санындағы демографиялық үрдістердің жалғасуы;
3) зерттеулер мен инновациялар нәтижелеріне қойылатын талаптардың артуы.
Білім беру бағдарламасының мақсаты – «Педагогикалық білім»: «Педагогика және психология», «Әлеуметтік педагогика», «Психология» бағыты бойынша кадрлар даярлауда облыста жетекші орынға шығу, заманауи білім беру технологияларына, желіге қосылуға, академиялық ұтқырлыққа, ғылыми әлеуетті жаңартуға, білім беру қызметтері нарығын және мүдделі тараптардың сұраныстарын бақылауға негізделген. Білім беру бағдарламасының негізгі принциптерін анықтаймыз:
1) Ашықтық принципі. Ол әлеуметтік желілерде білім беру бағдарламасы туралы және жобалары туралы ақпараттың болуын, қашықтағы технологиялар мен web-мүмкіндіктер негізінде жедел кері байланыс орнатуды, білім беру бағдарламасы профессорлық-оқытушылық құрамы мен студенттер, жұмыс берушілер мен ізденушілер арасындағы ашық әрекеттестік жүйесін болжайды.
2) Қол жетімділік принципі. Студенттерге кең ауқымды қосымша білім беру қызметтерімен және табысты кәсіби өзін-өзі жүзеге асырудың және бәсекеге қабілеттіліктің қажетті құрамдас бөлігі ретінде жұмсақ дағдыларды дамыту мүмкіндіктерімен қамтамасыз ету;
3) Өзара әрекеттесу принципі. Барлық деңгейдегі білім беру ұйымдарымен, инновациялық кәсіпорындармен және өңір дамуының драйверлерімен, білім беру қызметтері нарығында жұмыс істейтін жеке ұйымдармен қарым-қатынасты дамыту.
Мақсатқа жету үшін қызметтің келесі негізгі бағыттары айқындалады: оқу қызметін жетілдіру және дамыту; ғылыми-зерттеу қызметін жетілдіру және дамыту; адам ресурстарын дамыту; материалдық-техникалық базаны жақсарту; басқару жүйесін жетілдіру.
Біз сондай-ақ ерекше қажеттіліктері бар студенттерімізге академиялық мәселелер бойынша көмек көрсетуді мақтан тұтамыз, оның ішінде Инклюзия орталығы сияқты орталық бар.
Мен сізге біздің бөлімнің веб-парақшасын қарауды ұсынамын, мүмкін сіз біздің командадан өз орныңызды таба аласыз.
Педагогика және психология білім беру бағдарламасы
Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру мұғалімдерін дайындау білім беру бағдарламалары
Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру мұғалімдерін дайындау білім беру бағдарламаларының жетекшісі
Бахтиярова Саягул Жаксыбаевна, доктор PhD, старший преподаватель
Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру мұғалімдерін дайындау білім беру бағдарламасының миссиясы:
-қазіргі еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті және заманауи ғылым мен инновациялық педагогикалық технологиялар жетістіктері негізінде білім беру-мәдени ортасын құру және жетілдіру болып табылады.
БББ мақсаты:
-сапалы білім беруді қамтамасыз ету үшін жоғары білікті мамандарды даярлауға, жоғары педагогикалық білім беру жүйесінің заманауи талаптарына жауап беретін факультеттің қызметін жетілдіруге бағытталған мемлекеттік білім беру саясатын іске асыру болып табылады.
БББ міндеттері:
-білім беру траекториясын ескере отырып, құзыреттілікті қалыптастыру;
-ПОҚ ғылыми қызметінің белсенділігін арттыруды қамтамасыз ету, халықаралық байланыстарды кеңейту, студенттер мен оқытушылардың академиялық ұтқырлығын дамыту;
-студент жастардың бойында белсенді азаматтық ұстанымды, әлеуметтік жауапкершілікті, жоғары адамгершілік және көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру;
- оқу процесін модернизациялау, формаларды, әдістер мен әдістемелік тәсілдерді іздеу, сонымен қатар оны оңтайландыру, бұл студенттің жеке басын толыққанды тәрбиелеуге қол жеткізуге мүмкіндік береді, ал дене шынықтыру оны айқын тұлға және кәсіби қызметке дайындықпен қалыптастыру мен дамытудың тиімді факторына айналады;
- оқу, тәрбие, дене шынықтыру-сауықтыру қызметін әдістемелік қамтамасыз ету спектрін кеңейту, оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру практикасына ақпараттық технологияларды енгізу арқылы кафедраның оқу-әдістемелік әлеуетін дамыту;
- жеке тұлғаны жетілдіру және жан-жақты дамыту, денсаулық сақтау саласындағы ең қолжетімді, қауіпсіз және нәтижелі тәжірибені қамтитын инновациялық педагогикалық технологияларды әзірлеуге кафедраның ғылыми-зерттеу қызметін бағыттау;
- тәрбие жұмысын оқуда, мансапта табыстылық факторы ретінде және алғашқы профилактиканың, денсаулықты нығайту мен қорғаудың әмбебап құралы ретінде салауатты өмір салтына деген қарым-қатынасты қалыптастыруға бағдарлау;
-әлеуметтік-мәдени нормативтік үлгілерге сәйкес спорттық және мәдени өмірдің тұлғасын мақсатты түрде қалыптастыру.
БББ принциптері:
1.Тұлғаның жан-жақты және үйлесімді даму принципі;
2.Дене тәрбиесінің практикамен байланысы принципі;
3.Дене тәрбиесінің сауықтыру бағыты принципі.
Қызметтің негізгі бағыттары:
1.Оқыту сапасын үздіксіз жетілдіруді қамтамасыз ету;
2.Практикалық сабақтарды өткізудің ғылыми және әдістемелік деңгейлерін арттыру;
3.Пәннің ОӘК әзірлеу.
4.ОПҚ инновациялық қызметін дамыту;
5.Студенттерді ғылыми конференцияларға қатысуға тарту, ой-өрісін кеңейту, өзін-өзі тану және өзін-өзі тану тәсілдерін меңгеру;
6.Студенттермен тәрбие жұмысын жүзеге асыру студенттердің салауатты өмір салтына ұмтылысын қалыптастыру, дене шынықтыру құралдарымен олардың денсаулығын сақтау және нығайту мақсатында жүргізіледі;
7.ПОҚ-ның академиялық ұтқырлығын дамыту.
БББ туралы ақпарат
Мамандықты бір арнайы кафедра қамтамасыз етеді. Кафедрада қызмет жасайтын: 3 педагогика ғылымдарының докторы, 1 PhD докторы, 3 педагогика ғылымдарының кандидаты, 2 ЖАК доценті, 2 ҚР еңбек сіңірген жаттықтырушысы, 7 педагогика ғылымдараның магистрі.
1.п.ғ.д,. профессор – В.Ю.Салов;
- п.ғ.д,. профессор – М.Н.Кошаев;
- п.ғ.д,. доцент – Е.С.Никитинский;
1.– Н.К. Байтлесова;
- п.ғ.к,. доцент – Р.Н. Испулова;
- п.ғ.к,. аға оқытушы – Ф.И. Собянин,
- п.ғ.к,. аға оқытушы – Т.И. Клименко.;
- ЖАК доценті Т.К. Кубашев.
- ҚР еңбек сіңірген жаттықтырушысы А.В.Пирский;
- ҚР еңбек сіңірген жаттықтырушысы В.Ф.Плотников;
6 педагогика ғылымдарының магистрі
1 жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Дене шынықтыру және спорт саласындағы болашақ мамандарды даярлау ісінде мына оқытушылар еңбек сіңіреді: дзюдодан КРСО спорт шебері- А.Ш. Байенов, садақ атудан ҚР еңбек сіңірген жаттықтырушысы В.Ф.Плотников, велоспорттан ҚР еңбек сіңірген жаттықтырушысы А.В.Пирский, Спорттық гимнастикадын спорт шеберіне үміткер Р.Н. Испулова.
Орташа жас: 30-55 жас.
Мамандық бойынша жұмыс жасайтын барлық оқытушылардың базалық білімдері бар. Олардың ішінде П.Ф.Лесгафт атындағы дене шынықтыру, спорт және денсаулық ұлттық мемлекеттік университеті, Санкт-Петербург Ф.И.Собянин, ҚР, ТМД елдерінің жетекші жоғары оқу орындарын бітірген мамандар бар.(Р.Н. Испулова Мәскеу қаласында, ). Алғашқы әскери дайындық мамандығы бойынша пәндерді арнайы әскери білімдері бар мамандар қамтамасыз етеді.
Профессорлық-оқытушылар құрамы арасында тұрақты құрам сақталған. Кафедра жетекшілігі республика деңгейіндегі білім беру ісіне мамандар даярлау жұмыстарын тыңғылықты жүргізуге айрықша мән береді.