Бағыттар бойынша секциялардың жұмысы

2021 жылдың 21 сәуірінде Педагогика факультеті, мектепке дейінгі және бастауышта білім беру кафедрасының ұйымдастыруымен «Білім беруді цифрландыру жағдайында мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды  оқыту мен қолдаудың өзекті мәселелері» атты Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы шеңберінде М.Өтемісов БҚУ мен  (Қазақстан Республикасы) «Орынбор мемлекеттік педагогикалық университеті» (Ресей Федерациясы) Федералдық Мемлекеттік бюджеттік жоғары білім беру мекемесімен бірлесіп секциялар жұмысы келесі бағыттар бойынша жүргізілді:

          1 бөлім. Мүмкіндігі шектеулі оқушылармен түзету жұмысындағы ақпараттық технологиялар;

          2 бөлім. Мүмкіндіктері шектеулі мектеп жасына дейінгі балаларға сандық білім беру: іске асырудың жаңа мүмкіндіктері мен формалары;

          3 бөлім. Арнайы және инклюзивті білім беруді цифрландыру жағдайында білім беруді ұйымдастырудың өзекті мәселелері;

          4 бөлім Мектеп оқушыларында дисграфияны жеңуге бағытталған логопедиялық сабақтар жүйесіндегі қолжазбаны түзету (мастер-класс);

           5 бөлім Мүмкіндігі шектеулі баланы және оның отбасын қашықтықтан оқыту жағдайында әлеуметтендіруді психологиялық-педагогикалық қолдау (мастер-класс);

           6 бөлім Логопедиялық практикаға компьютерлік бағдарламаларды қосудың жеке тәсілі (мастер-класс);

          7 бөлім. Сыныпта инклюзивті байланысты ұйымдастыру (мастер-класс);

        Секциялар жұмысы ZOOM платформасында онлайн режимінде өтті. «Мүмкіндігі шектеулі мектеп жасына дейінгі балаларға арналған цифрлық білім беру: жаңа мүмкіндіктер мен іске асыру формалары» бөлімінде модераторлар № 199 МДОАУ балабақшасының меңгерушісі Бахчеева Елена Николаевна (РФ Оренбург қ.) және Панищева Ольга Александровна мектепке дейінгі  және бастауыш білім беру кафедрасының оқытушысы, магистрлік педагогика ғылымдарының магистрі  М. Өтемісов БҚУ (Орал, ҚР)  

          Секцияға дефектологтар, психологтар, мектепке дейінгі білім берудің педагогикалық қызметкерлері, педагогикалық бейіндегі студенттер қатысты. Қатысушылардың есептері мазмұнды және мазмұнды  болды, бөлім соңында қатысушылар өзара пікір алмасты.