1 |
БББ атауы |
7M01108 Педагогика және психология (Ресей Федерациясының Әлеуметтік педагогикасы) |
2 |
Дайындық бағыты |
7M011 Педагогика және психология |
3 |
Мақсаты |
Еңбек нарығында сұранысқа лайықты, терең ғылыми педагогикалық- психологиялық дайындыққа ие, психологиялық-педагогикалық процестер мен құбылыстарды бақылау мен талдаудың ғылыми-зерттеу және эксперименттік әдістерінің негіздерін меңгерген, жоғары рухани-адамгершілік қасиеттері бар, сыни ойлауға және қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті, ғылыми - кәсіптік қызметте отандық және шетелдік тәжірибені қолдануға бағдарланған жаңа формациядағы магистрлерді дайындау. |
4 |
Қалыптасатын құзыреттер және оқыту нәтижелері |
КҚ - 1 Тілдердің үштұғырлығы саласындағы құзыреті - Өз ойын еркін және дұрыс баяндау, сондай-ақ ғылыми мақалаларды, техникалық мәтіндерді және құжаттаманы аудару қабілеті. Тіл білімін біріктіру және оларды дұрыс, логикалық байланысқан ауызша және жазбаша түрде білдіру. Сындарлы диалог құру, көпмәдениетті, көпэтті және көпконфессиялы қоғамда қарым-қатынас жасау, педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу қабілеті. Оқу, ғылыми, кәсіби және әлеуметтік-мәдени салаларда коммуникацияны жүзеге асыру үшін тілдерді меңгеру. КҚ 2. Дидактикалық құзыреттілік - Негізгі нормативтік құжаттарды білу, білім беру саласындағы ұйымдастыру және басқару. - Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясын оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін білу және оны зерттеу әдістерін түсіну. - Психология материалында идеологиялық тұжырымдар құру қабілеті. - Психологиялық құбылыстарды түсіндіруде және заңдылықтарды орнатуда диалектикалық әдісті шығармашылықпен қолдану тәжірибесі, оқушылардың ғылыми көзқарастары жүйесін мақсатты және жоспарлы қалыптастыру тәжірибесі. - Қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес қолданбалы әдістер мен технологияларды сауатты пайдалану. КҚ 3. Ғылыми-зерттеу құзыреттілігі -Негізгі психологиялық-педагогикалық ақпаратты түсіну, сыни талдау және қолдану қабілетін меңгеру. - Психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдістері мен әдіснамасын меңгеру. - Жүргізілген зерттеулердің тақырыбы бойынша шолу, Аннотация, реферат және библиографияны құрастыруға қабілетті болу. -Педагогика және психология саласындағы білімді, ақпаратты басқара білу, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу, зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге ұмтылу. - Магистрлік диссертация түрінде Эксперименталды-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін жалпылау. КҚ 4. Ақпараттық-коммуникативтік құзыреттілік - Зерттеуді өз бетінше орындау, заманауи техникалық құралдарды пайдалану қабілеті. - Коммуникативтік қабілеттер, жобаларды басқару, проблемаларды шешу және командада жұмыс істей білу, ұжымның шығармашылық қабілеттерін белсендіру әдістері сияқты басқару дағдылары мен қабілеттерін көрсету қабілеті; -Кәсіби салада коммуникативтік актілерді жүзеге асыру кезінде ақпараттық өзара іс-қимылдың, ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің, интерпретациялаудың және трансляциялаудың негізгі тәсілдері мен құралдарын меңгеру, ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларының болуы. - Ақпаратты қабылдау және әдістемелік жалпылау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілеті . - Келіссөздерде делдал болу, Жанжалдарды басқару, білімнің басқа салаларындағы мамандармен өзара іс-қимыл жасау қабілеті. - Ғылыми ақпаратты өңдеудің және интерпретациялаудың заманауи әдістерін қолдану қабілеті. - Кәсіби қызмет саласында ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдалану. КҚ 5. Кәсіби құзыреттер - Магистрлік диссертация мәселесі бойынша білім мен біліктердің жоғары деңгейі. - Ғылыми қызмет мәдениетін меңгеру. - Сыни ойлауды қалыптастыру. - Жобалау және болжау дағдыларын меңгеру. - Өмір бойы оқу, біліктілігін арттыру қабілеті. - Жеке қасиеттерді қалыптастыру: дербестік, жауапкершілік, ұйымшылдық, мақсатты және т. б. - Шешендік өнерді меңгеру, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және қисынды рәсімдеу. КҚ 6. Ұйымдастыру-басқару құзыреті - Тұжырымдамаларды, стратегияларды, қызметкерлердің қызметі мен өзара іс-қимылының функционалдық модельдерін құру әдіснамасы туралы, акмеологиялық тәсілдерді қолдана отырып, міндеттер мен проблемаларды қою және жүйелі шешу тәсілдері туралы білімді практикада қолдана білу. - Инновациялық тәсілдерді, тұжырымдамалар мен қызмет стратегияларын құру әдістерін қолдана отырып, міндеттер мен мәселелерді шешу үшін жауапкершілік алу және қабылдау қабілеті. - Құрылымдардың жұмыс істеу және даму стратегиясын құруды, оны іске асыру жағдайларын ұйымдастыруды, нәтижеге қол жеткізуге жауапкершілікті көздейтін басқарушылық қызметті жүзеге асыра білу. -Бастамашылық көрсету және проблемаларды ұйымдастыру-басқару шешімдерін табу қабілеті. КҚ 7. Ұйымдастыру-әдістемелік құзыреттер -Білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу-нұсқаулық құжаттарды, ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттарын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) әзірлей білу, ұйымдастырушылық қабілеті бар, жоғары орындаушылық тәртіп таныта білу. - Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу. - Ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу, жоғары орындаушылық тәртіпті көрсету қабілеті. КҚ 8. Нормативтік-қолданбалы құзыреттер - Негізгі нормативтік құжаттарды білу, білім беру саласындағы ұйымдастыру және басқару. - Педагогика мен психологияны оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін білу және оны зерттеу әдістерін түсіну. - Психология материалында идеологиялық тұжырымдар құру қабілеті. - Психологиялық құбылыстарды түсіндіруде және заңдылықтарды орнатуда диалектикалық әдісті Шығармашылық пайдалану тәжірибесі, магистранттардың ғылыми көзқарастары жүйесін мақсатты және жоспарлы қалыптастыру тәжірибесі. - Қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес қолданбалы әдістер мен технологияларды сауатты пайдалану. КҚ 9. Дамыту құзыреттілігі -Қазіргі педагогика және психология саласындағы білімді меңгеру, жоғары кәсіби педагогтер мен психологтардың тәжірибесін зерттеу, жалпылау, тарату және қолдану, психологиялық-педагогикалық қызметке жоғары мотивацияға ие болу, өздігінен білім алуға және өзін-өзі тануға ұмтылу. -Әлеуметтік маңызы бар құбылыстарды, оқиғаларды, процестерді талдау және бағалау; сандық талдау мен модельдеудің, теориялық және эксперименттік зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру. - Қарқынды дамып келе жатқан ортада өмір сүруге қабілетті, өз мүддесінде де, қоғам мүддесінде де өзін-өзі жүзеге асыруға дайын психологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру және дамыту. |
5 |
Оқыту тілі |
орыс, қазақ |
6 |
Берілетін академиялық дәреже |
Магистр |
7 |
Оқыту нәтижелері |
ON1 Сыни тұрғыдан ойлауды қолдана отырып, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерге негізделген пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді талдай алады; ON2 Академиялық адалдық аясында өзекті ғылыми психологиялық-педагогикалық бағыттар бойынша, оның ішінде өткізу әдістемесі мен технологиясын қамтып, зерттеулер әзірлеуге қабілетті. ON3 Білім беру жүйесінде ұйымдастырушылық қабілетін қолдана отырып, кәсіби психологиялық-педагогикалық қызметтің басқарушылық міндеттерін шешуге қабілетті; ON4 Психология саласындағы зерттеу дағдыларын тиімді қолдана отырып, кәсіби деңгейде дәлелдерді тұжырымдауға қабілетті; ON 5 Қашықтықтан оқытуда кәсіби психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу кезінде қарым-қатынас құру үшін қажетті 3 тілде коммуникативтік біліктер мен дағдыларды қолдануға қабілетті; ON 6 Психология ғылымы саласындағы мәселелерді анықтау үшін ақпаратты талдай және қолдана отырып, білімді жүйелеуге қабілетті; ON 7 Кәсіби өсу үшін қажетті психология саласындағы білік пен дағдыларды жетілдіруге қабілетті
|
8 |
Аккредиттеу |
БСН: 000340002393 Мемлекеттік лицензия: 25.06.2020 ж. № KZ33LAA00018425 Куәліктің жарамдылық мерзімі: 27.05.2021 ж. - 26.05.2026 ж. Берілген күні: 27.05.2021 ж. Тіркеу нөмері: АВ 3387 |
9 |
Рейтинг |
|