7M01108 Педагогика и психология

1

БББ атауы

7M01108 Педагогика және психология (Ресей Федерациясының Әлеуметтік педагогикасы)

2

Дайындық бағыты

7M011 Педагогика және психология

3

Мақсаты

Еңбек нарығында сұранысқа лайықты, терең ғылыми педагогикалық- психологиялық дайындыққа ие, психологиялық-педагогикалық процестер мен құбылыстарды бақылау мен талдаудың ғылыми-зерттеу және эксперименттік әдістерінің негіздерін меңгерген, жоғары рухани-адамгершілік қасиеттері бар, сыни ойлауға және қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті, ғылыми - кәсіптік қызметте отандық және шетелдік тәжірибені қолдануға бағдарланған жаңа формациядағы магистрлерді дайындау.

4

Қалыптасатын құзыреттер және оқыту нәтижелері

КҚ - 1 Тілдердің үштұғырлығы саласындағы құзыреті

- Өз ойын еркін және дұрыс баяндау, сондай-ақ ғылыми мақалаларды, техникалық мәтіндерді және құжаттаманы аудару қабілеті. Тіл білімін біріктіру және оларды дұрыс, логикалық байланысқан ауызша және жазбаша түрде білдіру.

Сындарлы диалог құру, көпмәдениетті, көпэтті және көпконфессиялы қоғамда қарым-қатынас жасау, педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу қабілеті.

Оқу, ғылыми, кәсіби және әлеуметтік-мәдени салаларда коммуникацияны жүзеге асыру үшін тілдерді меңгеру.

КҚ 2. Дидактикалық құзыреттілік

- Негізгі нормативтік құжаттарды білу, білім беру саласындағы ұйымдастыру және басқару.

- Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясын оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін білу және оны зерттеу әдістерін түсіну.

- Психология материалында идеологиялық тұжырымдар құру қабілеті.

- Психологиялық құбылыстарды түсіндіруде және заңдылықтарды орнатуда диалектикалық әдісті шығармашылықпен қолдану тәжірибесі, оқушылардың ғылыми көзқарастары жүйесін мақсатты және жоспарлы қалыптастыру тәжірибесі.

- Қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес қолданбалы әдістер мен технологияларды сауатты пайдалану.

КҚ 3. Ғылыми-зерттеу құзыреттілігі

-Негізгі психологиялық-педагогикалық ақпаратты түсіну, сыни талдау және қолдану қабілетін меңгеру.

- Психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдістері мен әдіснамасын меңгеру.

- Жүргізілген зерттеулердің тақырыбы бойынша шолу, Аннотация, реферат және библиографияны құрастыруға қабілетті болу.

-Педагогика және психология саласындағы білімді, ақпаратты басқара білу, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу, зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге ұмтылу.

- Магистрлік диссертация түрінде Эксперименталды-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін жалпылау.

КҚ 4. Ақпараттық-коммуникативтік құзыреттілік

- Зерттеуді өз бетінше орындау, заманауи техникалық құралдарды пайдалану қабілеті.

- Коммуникативтік қабілеттер, жобаларды басқару, проблемаларды шешу және командада жұмыс істей білу, ұжымның шығармашылық қабілеттерін белсендіру әдістері сияқты басқару дағдылары мен қабілеттерін көрсету қабілеті;

-Кәсіби салада коммуникативтік актілерді жүзеге асыру кезінде ақпараттық өзара іс-қимылдың, ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің, интерпретациялаудың және трансляциялаудың негізгі тәсілдері мен құралдарын меңгеру, ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларының болуы.

- Ақпаратты қабылдау және әдістемелік жалпылау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілеті .

- Келіссөздерде делдал болу, Жанжалдарды басқару, білімнің басқа салаларындағы мамандармен өзара іс-қимыл жасау қабілеті.

- Ғылыми ақпаратты өңдеудің және интерпретациялаудың заманауи әдістерін қолдану қабілеті.

- Кәсіби қызмет саласында ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдалану.

КҚ 5. Кәсіби құзыреттер

        - Магистрлік диссертация мәселесі бойынша білім мен біліктердің жоғары деңгейі.

- Ғылыми қызмет мәдениетін меңгеру.

- Сыни ойлауды қалыптастыру.

- Жобалау және болжау дағдыларын меңгеру.

- Өмір бойы оқу, біліктілігін арттыру қабілеті.

- Жеке қасиеттерді қалыптастыру: дербестік, жауапкершілік, ұйымшылдық, мақсатты және т. б.

- Шешендік өнерді меңгеру, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және қисынды рәсімдеу.

КҚ 6. Ұйымдастыру-басқару құзыреті

- Тұжырымдамаларды, стратегияларды, қызметкерлердің қызметі мен өзара іс-қимылының функционалдық модельдерін құру әдіснамасы туралы, акмеологиялық тәсілдерді қолдана отырып, міндеттер мен проблемаларды қою және жүйелі шешу тәсілдері туралы білімді практикада қолдана білу.

- Инновациялық тәсілдерді, тұжырымдамалар мен қызмет стратегияларын құру әдістерін қолдана отырып, міндеттер мен мәселелерді шешу үшін жауапкершілік алу және қабылдау қабілеті.

- Құрылымдардың жұмыс істеу және даму стратегиясын құруды, оны іске асыру жағдайларын ұйымдастыруды, нәтижеге қол жеткізуге жауапкершілікті көздейтін басқарушылық қызметті жүзеге асыра білу.

-Бастамашылық көрсету және проблемаларды ұйымдастыру-басқару шешімдерін табу қабілеті.

КҚ 7. Ұйымдастыру-әдістемелік құзыреттер

-Білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу-нұсқаулық құжаттарды, ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттарын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) әзірлей білу, ұйымдастырушылық қабілеті бар, жоғары орындаушылық тәртіп таныта білу.

- Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу.

- Ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу, жоғары орындаушылық тәртіпті көрсету қабілеті.

КҚ 8. Нормативтік-қолданбалы құзыреттер

- Негізгі нормативтік құжаттарды білу, білім беру саласындағы ұйымдастыру және басқару.

- Педагогика мен психологияны оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін білу және оны зерттеу әдістерін түсіну.

- Психология материалында идеологиялық тұжырымдар құру қабілеті.

- Психологиялық құбылыстарды түсіндіруде және заңдылықтарды орнатуда диалектикалық әдісті Шығармашылық пайдалану тәжірибесі, магистранттардың ғылыми көзқарастары жүйесін мақсатты және жоспарлы қалыптастыру тәжірибесі.

- Қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес қолданбалы әдістер мен технологияларды сауатты пайдалану.

КҚ 9. Дамыту құзыреттілігі

-Қазіргі педагогика және психология саласындағы білімді меңгеру, жоғары кәсіби педагогтер мен психологтардың тәжірибесін зерттеу, жалпылау, тарату және қолдану, психологиялық-педагогикалық қызметке жоғары мотивацияға ие болу, өздігінен білім алуға және өзін-өзі тануға ұмтылу.

-Әлеуметтік маңызы бар құбылыстарды, оқиғаларды, процестерді талдау және бағалау; сандық талдау мен модельдеудің, теориялық және эксперименттік зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру.

- Қарқынды дамып келе жатқан ортада өмір сүруге қабілетті, өз мүддесінде де, қоғам мүддесінде де өзін-өзі жүзеге асыруға дайын психологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру және дамыту.

5

Оқыту тілі

орыс, қазақ

6

Берілетін академиялық дәреже

Магистр

7

Оқыту нәтижелері

ON1 Сыни тұрғыдан ойлауды қолдана отырып, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерге негізделген пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді талдай алады;

ON2 Академиялық адалдық аясында өзекті ғылыми психологиялық-педагогикалық бағыттар бойынша, оның ішінде өткізу әдістемесі мен технологиясын қамтып, зерттеулер  әзірлеуге қабілетті.

ON3  Білім беру жүйесінде ұйымдастырушылық қабілетін қолдана отырып, кәсіби психологиялық-педагогикалық қызметтің басқарушылық міндеттерін шешуге қабілетті;

ON4 Психология саласындағы зерттеу дағдыларын тиімді қолдана отырып, кәсіби деңгейде дәлелдерді тұжырымдауға қабілетті;

ON 5 Қашықтықтан оқытуда кәсіби психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу кезінде қарым-қатынас құру үшін қажетті 3 тілде коммуникативтік біліктер мен дағдыларды қолдануға қабілетті;

ON 6 Психология ғылымы саласындағы мәселелерді  анықтау үшін ақпаратты талдай және қолдана отырып, білімді жүйелеуге қабілетті;

ON 7 Кәсіби өсу үшін қажетті психология саласындағы білік пен дағдыларды жетілдіруге қабілетті

 

8

Аккредиттеу

БСН: 000340002393

Мемлекеттік лицензия: 25.06.2020 ж. № KZ33LAA00018425

Куәліктің жарамдылық мерзімі:

27.05.2021 ж. - 26.05.2026 ж.

Берілген күні: 27.05.2021 ж.

Тіркеу нөмері: АВ 3387

9

Рейтинг