1 |
БББ атауы |
7M03104 Психология |
2 |
Дайындық бағыты |
7M031 Әлеуметтік ғылымдар |
3 |
Мақсаты |
Болашақ психологты ғылыми-педагогикалық зерттеулерді, психологиялық-педагогикалық диагностиканы, кеңес беру және психокоррекция ұйымдастыруға қажетті, әлеуметтік белсенді, еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, өздігінен білім алуға және бейімделуге қабілетті жаңа формация мамандарын дайындау |
4 |
Қалыптасатын құзыреттер және оқыту нәтижелері: |
НҚ 1. Дидактикалық құзыреттіліктер - Негізгі нормативтік құжаттарды меңгеру, білім беру саласындағы ұйымдастыру және басқару. - Жоғары мектеп психологиясын оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін білу және оны зерттеу әдістерін түсіну. - Психология материалында идеологиялық тұжырымдар құру қабілеті. - Психологиялық құбылыстарды түсіндіруде және заңдылықтарды белгілеуде диалектикалық әдісті Шығармашылық пайдалану тәжірибесі, оқушылардың ғылыми көзқарастары жүйесін мақсатты және жоспарлы қалыптастыру тәжірибесі. - Қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес қолданбалы әдістер мен технологияларды сауатты пайдалану. НҚ 2. Ғылыми-зерттеу құзыреті - Негізгі психологиялық ақпаратты түсіну, сыни талдау және пайдалану қабілетін меңгеру. - Психологиялық зерттеудің әдістері мен әдіснамасын меңгеру. - Жүргізілетін зерттеулер тақырыбы бойынша шолулар, аннотациялар, рефераттар мен библиографияларды құрастыруға қабілетті болу. - Психология саласындағы білімді, ақпаратты басқара білу, тұлғаның психологиялық диагностикасы, талдау және синтезі негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу, зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге ұмтылу. - Заманауи білім беру парадигмасы контекстінде психологиялық ғылымның тұжырымдамалық идеялары мен даму бағыттарын қолдану. - Ғылыми зерттеу әдіснамасын қолдану. - Ғылыми еңбек жасау арқылы бар білім шеңберін кеңейтетін өзіндік зерттеу арқылы үлес қосу қабілеті. - Магистрлік диссертация түрінде Эксперименталды-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін жалпылау. НҚ 3. Ұйымдастыру-басқару құзыреті - Практикада қызметкерлер қызметінің психологиялық саласындағы қызметтің тұжырымдамаларын, стратегияларын, функционалдық модельдерін құру әдіснамасы туралы, акмеологиялық тәсілдерді қолдана отырып міндеттер мен проблемаларды қою және жүйелі шешу тәсілдері туралы білімді қолдану. - Инновациялық тәсілдерді, тұжырымдамалар мен қызмет стратегияларын құру әдістерін қолдана отырып міндеттер мен проблемаларды шешу үшін жауапкершілік алу және қабылдау қабілеті. - Құрылымдарды дамыту және қызмет ету стратегиясын құруды, оны жүзеге асыру жағдайларын ұйымдастыруды, нәтижеге қол жеткізу үшін жауапкершілікті көздейтін басқарушылық қызметті жүзеге асыра білу. -Бастамашылық көрсету және мәселелерді ұйымдастыру-басқару шешімдерін табу қабілеті. -Адамдармен жеке-психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып жұмыс істей білу, олардың арасында міндеттерді бөлу, қызметтік тапсырмалардың орындалу барысын үйлестіру және бақылау, ұжымда қолайлы микроклиматты ұстау. - Жұмыста қызметтің стратегиялық, жобалық және әдістемелік аспектілерін пайдалану, Менеджмент және маркетинг құралдарын қолдану, инновациялық шешімдерді әзірлеуге және іске асыруға қатысу. НҚ 4. Ақпараттық-коммуникативтік құзыреттіліктер - Зерттеуді өз бетінше орындау, заманауи техникалық құралдарды пайдалану қабілеті. - Коммуникативтік қабілеттер, жобаларды басқару, проблемаларды шешу және командада жұмыс істей білу, ұжымның шығармашылық қабілеттерін белсендіру әдістері сияқты басқару дағдылары мен қабілеттерін көрсету қабілеті. -Кәсіби салада коммуникативтік актілерді жүзеге асыру кезінде ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, түсіндіру және трансляциялау, ақпараттық өзара іс-қимылдың негізгі тәсілдері мен құралдарын меңгеру, ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істеу дағдысының болуы. - Ақпаратты қабылдау және әдістемелік жалпылау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілеті. - Келіссөздерде делдал болу, қақтығыстарды басқару, басқа білім саласындағы мамандармен өзара іс-қимыл жасау қабілеті. - Ғылыми ақпаратты өңдеу және интерпретациялаудың заманауи әдістерін қолдану қабілеті. - Кәсіби қызмет саласында ақпараттық және компьютерлік технологияларды қолдану. - Компьютерлік модельдеу әдістерін және ғылыми зерттеу нәтижелерін теориялық талдау әдістерін меңгеру. НҚ 5. Ұйымдастыру-әдістемелік құзыреттер - Білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу-нұсқаулық құжаттарды, ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттарын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) әзірлеу, ұйымдастырушылық қабілеттерді меңгеру, жоғары орындаушылық тәртіпті көрсету. - Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін меңгеру. - Ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу, жоғары орындаушылық тәртіпті көрсете білу қабілеті. НҚ 6. Нормативтік-қолданбалы құзыреттер - Негізгі нормативтік құжаттарды меңгеру, білім беру саласындағы ұйымдастыру және басқару. - Психологияны оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін меңгеру және оны зерттеу әдістерін түсіну. - Психология материалында идеологиялық тұжырымдар құру қабілеті. - Психологиялық құбылыстарды түсіндіруде және заңдылықтарды белгілеуде диалектикалық әдісті шығармашылық қолдану тәжірибесі, магистранттардың ғылыми көзқарастары жүйесін мақсатты және жоспарлы қалыптастыру тәжірибесі. - Қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес қолданбалы әдістер мен технологияларды сауатты пайдалану. НҚ 7. Психологиялық білім беру құзыреттілігі - Психологиялық білім беру мен тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттерін түсінуде білімді меңгеру. - Оқушылардың әлеуметтік және кәсіптік бағдарын жүргізе білу. - Психологиялық іс-шаралардың тиімділігін бағалау қабілеті, Статистика, өзін-өзі талдау, өзін-өзі түзету әдістерін меңгеру. - Оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіре білу, фронтальды жұмысты топтық және жеке-дара ұштастыра білу. Оқушылардың жеке қасиеттерін, олардың шығармашылық және креативті қабілеттерін дамыту тәжірибесі. |
5 |
Оқыту тілі |
орыс, қазақ |
6 |
Берілетін академиялық дәреже |
Магистр |
7 |
Оқыту нәтижелері |
ON1 Қашықтан оқытуда кәсіби психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу кезінде қарым-қатынас құру үшін қажетті 3 тілде коммуникативтік біліктер мен дағдыларды қолданады; ON 2 Академиялық адалдық аясында өзекті ғылыми бағыттар бойынша, оның ішінде өткізу әдістемесі мен технологиясын қамтып, психологиялық зерттеулер әзірлейді. ON 3 Психология саласындағы зерттеу дағдыларын тиімді қолдана отырып, кәсіби деңгейде дәлелдерді тұжырымдауға қабілетті; ON 4 Әлеуметтік, этикалық және ғылыми фактілерді ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді ұйымдастырады; ON 5 Кәсіби өсу үшін қажетті психология саласындағы білік пен дағдыларды жетілдіруге қабілетті; ON6 Психология ғылымы саласындағы мәселелерді анықтау үшін ақпаратты талдай және қолдана отырып, білімді жүйелеуге қабілетті; ON7 Білім беру жүйесінде ұйымдастырушылық қабілетін қолдана отырып, кәсіби психологиялық-педагогикалық қызметтің басқарушылық міндеттерін шешуге қабілетті;
|
8 |
Аккредиттеу |
БСН: 000340002393 Мемлекеттік лицензия: 25.06.2020 ж. № KZ33LAA00018425 Куәліктің жарамдылық мерзімі: 27.05.2021 ж. - 26.05.2026 ж. Берілген күні: 27.05.2021 ж. Тіркеу нөмері: АВ 3367 |
9 |
Рейтинг |
|