Педагогикалық жалпы еңбек өтілі: 22 жыл
Ғылыми атағы: аға оқытушы, магистр
Е-mail: Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.
Өмірбаян
Білімі: Негізгі білім: БҚО, Орал қ., № 7 ОЖББМ ЖОО: М. Өтемісов атындағы БҚМУ. Магистратура: БҚМУ. М. Өтемісов атындағы 2004-2006 жж 2002 жылдың бастап М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті оқытушысы |
Біліктілікті арттыру
1.«Жоғары мектепте пәндерді оқыту әдістемесі» біліктілікті арттыру курстары 17 Сәуір - 28 сәуір, М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті, 2023 ж., 72 сағат көлемінде.
2.«Білім берудегі көшбасшылық» біліктілікті арттыру курстары 17 мамыр - 20 маусым, Назарбаев Университеті, 2023 ж., 80 сағат көлемінде.
3.Біліктілікті арттыру курстары, Хяме қолданбалы ғылымдар университеті үйлестіретін kzemp-QCBS-03 педагогикалық білім беру әлеуетін күшейту жобасы шеңберінде, Финляндия 2023 жылғы 31 Қаңтарда 72 сағат көлемінде.
4.80 сағат көлемінде «Психология», «Инклюзивті білім беру негіздері», «Дефектология және логопедия негіздері» тақырыбында біліктілікті арттырудың білім беру бағдарламасы бойынша біліктілікті арттыру курстары. Сертификатты 25.06.2022 Ж. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің Біліктілікті арттыру және қашықтықтан білім беру орталығы берді. Тіркеу № 009679. Қазақстан Республикасы Алматы қ.
5.72 сағат көлемінде «Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиясы» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курстары. Сертификатты М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің Біліктілікті арттыру және қайта даярлау орталығы берді, тіркеу № 492. Қазақстан Республикасы Орал қаласы.
6.72 сағат көлемінде «Балалар әлемі» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курстары. Сертификатты М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті Педагогикалық шеберлік орталығымен бірлесіп берді. 06.06.2022 Қазақстан Республикасы Орал қ. сертификат берілді.
7.«Инклюзивті білім беру және әлеуметтік инклюзия» тренингі. Әлеуметтік инклюзивті бағдарламалар орталығы берген. (Сертификат 72 сағат 2021 ж.). Алматы. Қазақстан.
8.«Білім берудегі Менеджмент». Педагогтар мен психологтар академиясы. Қазақстан Республикасы (Сертификат 72 сағ сериясы № 0335 2021 ж.). Нұр - сұлтан Қ. 2021 ж.
9. 9.15.11-26.11.2021 ж.кезеңінде «Қазіргі педагогтың зерттеу және жобалау құзыреттілігі» бағдарламасы бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өту. Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің Біліктілікті арттыру институтымен берілген (Сертификат 72 сағ Рег № С-175, 2021 ж.). Алматы. Қазақстан.
10.«Білім беру процесінің сапасын нормативтік және әдістемелік қамтамасыз ету» (72 сағат). 28.04.2021 жылғы № 174 Сертификат 2021 жылғы сәуір
11.Смарт білім: әдістемелік және технологиялық ресурстар Алматы 2020 Әл-Фараби. Сертификат 72 сағат.
12.«Заманауи педагогикалық технологиялар» ЖОО педагогикалық мамандықтары оқытушыларының біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламасы (240 сағат). Алматы
Ғылыми еңбектері
1.Competence of primary school teachers in the use of internet resources. International Journal of Education in Mathematics, Science, and Technology (IJEMST), 11(4), 964-980.
2.К проблеме развития эмоциональной саморегуляции студентов // «Білім мен тәрбиедегі жаңартылған мазмұн: мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы» атты аймақтық ғылыми-тәжірибелік конференциясы материалдарының жинағы - Атырау, 2023 ж. Б.128-131
3.Развитие эмоциональной саморегуляции у студентов в целях формирования конкурентоспособной личности в условиях современного образования// Қазақтың рухани көсемі, Алаш ардақтысы, Ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 жыл толуына орай «А.Байтұрсынұлы мұрасы: зерттеу, жүйелеу жəне насихаттау» атты халықаралық ғылыми практикалық конференциясының материалдары. – Орал қаласы, М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің редакциялық баспа орталығы, 2022 ж. Б.209-213
4.Психологические особенности профилактики суицидального поведения среди подростков// ҚазҰПУ хабаршысы. Абай, "Психология" сериясы, №1(70), 2022 ж. 233-252 ББ.
5.Некоторые аспекты психолого-педагогического сопровождения студентов вуза с особыми образовательными потребностями// Образование и психолого-педагогическое сопровождение лиц с ограниченными возможностями здоровья: стратегии, практики и перспективы [Электрондық ресурс]: Халықаралық ғылыми-практикалық конференция еңбектерінің жинағы (16-17 наурыз 2022 ж.), Орынбор, Б. 18-21
6.К вопросу о развитии рефлексивных умений у младших школьников// Актуальные вопросы социализации личности в условиях нормативного и нарушенного развития: Педагогика, Психология және дефектология бойынша студенттік ғылыми-зерттеу жұмыстарының халықаралық конкурсына қатысушылардың мақалалар жинағы (2022 жылғы ақпан – наурыз, Орынбор қ.). 32-37 б.
7.Развитие самоорганизации студентов в учебном процессе с примением технологии тайм-менеджмента // Батыс Қазақстан мемлекеттік университетінің 90 жылдығына арналған "Білім мен ғылымдағы дәстүрлер мен инновациялар: тарих, қазіргі жағдай, перспективалар" Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. 5 қазан 2022 жыл с. Б.87-89
8.Некоторые аспекты формирования готовности студентов педагогических вузов к профессиональной самореализации // Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдарының жинағы, "ХХІ ғасырдың білім беру парадигмасы: жаңа үрдістер, тәсілдер, технологиялар", Орал-Атырау, 2021, Б. 94-99
9.«Образовательная парадигма XXI века: новые тенденции, подходы и технологии», посвященной 70-летию ученого-методолога, профессора, доктора педагогических наук Алии Мендешевны Муханбетжановой ТОМ II 13 апреля 2021 с.95-99.
10.Современные проблемы инклюзивного образования // Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары «Актуальные проблемы обучения и сопровождения лиц с ограниченными возможностями здоровья в условиях цифровизации образования» [Электронный ресурс]: сборник трудов (20–21 апреля 2021 г., Оренбург – Уральск) / Электрон. текст. дан. (4,4 Мб). – Киров: Изд-во МЦИТО, 2021. – с.10-14
11.«Современные проблемы инклюзивного образования». Актуальные проблемы обучения и сопровождения лиц с ограниченными возможностями здоровья в условиях цифровизации образования [Электронный ресурс]: Халықаралық ғылыми-практикалық конференцияның еңбектер жинағы (2021 ж.20-21 сәуір, Орынбор – Орал). Б. 10-14.
12.«Формирование функциональной грамотности у учащихся начальных классов».Психолого-педагогические проблемы социализации личности в условиях нормативного и нарушенного развития [Электрондық ресурс]: Педагогика, Психология және дефектология бойынша студенттік ғылыми-зерттеу жұмыстарының халықаралық конкурсына қатысушылардың мақалалар жинағы (17 сәуір 2021 ж., Орынбор қ.)/ Электрон. текст. дан. (4,5 Мб). – Киров: Изд-во МЦИТО, 2021. – С.98-104. ISBN 978-5-907419-39-1
13.«Некоторые аспекты формирования готовности студентов педагогических вузов к профессиональной самореализации». «ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ПАРАДИГМА XXI ВЕКА: НОВЫЕ ТЕНДЕНЦИИ, ПОДХОДЫ И ТЕХНОЛОГИИ»: Ғалым-әдіскер, профессор, педагогика ғылымдарының докторы Әлия Мендешқызы Мұханбетжанованың 70 жылдығына арналған халықаралық ғылыми-теориялық конференция жинағы. - Атырау: «Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті» баспасы. 2021, С.103-106.
14.Формирование основ грамотности у первоклассников: психологический аспект. Вестник КазНПУ им.Абая. том 81 №4. (2024): Серия "Психология" 227-236