Өмірбаян
Кудрявцев Владимир Товиевич, 13.03.61, Мәскеу қ. Психология ғылымдарының докторы (1998), профессор (2001). Профессор кафедра ЮНЕСКО-ның "Мәдени-тарихи психология" балалық Мәскеу мемлекеттік психологиялық және педагогикалық университеті, профессор Дирекциясы білім беру бағдарламаларын Мәскеу қалалық педагогикалық университеті.
Бітірген бөлімі психология және педагогика факультетінің, Мәскеу мемлекеттік педагогикалық институтын (1983), мамандығы "педагогика және психология" Институтының аспирантурасын, мектепке дейінгі тәрбиелеу педагогикалық ғылымдар Академиясының КСРО-ның (1986).
1983, 1986-1988 – кіші ғылыми қызметкері, мектепке дейінгі тәрбие КСРО ПҒА.
1988 – 1991 - ҒЗИ ғалым хатшысы, мектепке дейінгі тәрбие КСРО ПҒА.
1992 – 1998 – зертхана меңгерушісі, әлеуметтік-мәдени проблемаларын балалар даму Зерттеу орталығының отбасын және балалықты РАҚ (бывш. ҒЗИ мектепке дейінгі тәрбие КСРО ПҒА).
1995 – 2002, 2018 – қазіргі кезге дейін. кезінде профессор Мәскеу қалалық педагогикалық университеті.
1998 – 2003 Институтының директоры мектепке дейінгі білім беру және отбасылық тәрбиелеу РАҚ (бывш. ҒЗИ мектепке дейінгі тәрбие КСРО ПҒА).
1998 – 2017 – зертхана меңгерушісі, психологиялық-педагогикалық проблемаларды дамыта білім беру Институтының мектепке дейінгі білім беру және отбасылық тәрбиелеу РАҚ (кейіннен Институты психологиялық-педагогикалық проблемаларды балалық РАҚ-ты зерттеу Институты балалық шақ, отбасы және тәрбие РАҚ), бас ғылыми қызметкері, сол зертханалар.
2004 – 2005 – Институтының профессоры, психология, оларға. Л. выготскийдің Ресей мемлекеттік гуманитарлық университеті.
2005 – 2016 – кафедра меңгерушісі, тарих, психология Институты, психология, оларға. Л. выготскийдің Ресей мемлекеттік гуманитарлық университеті.
2017 – қазіргі кезге дейін. уақыт кафедрасының профессоры, ЮНЕСКО-ның "Мәдени-тарихи психология" балалық Мәскеу мемлекеттік психологиялық және педагогикалық университеті.
2019-2020 бойынша қаз. уақыт – шақырылған психология кафедрасының профессоры, Еуразия ұлттық университеті, " Нұр-Сұлтан, Қазақстан).
2021 – қазіргі кезге дейін. уақыт - Институтының жетекші ғылыми қызметкері, орта кәсіптік білім беру. К. Д. Ушинский атындағы Мәскеу қалалық педагогикалық университеті.
2022 – профессор дирекциясы білім беру бағдарламаларын Мәскеу қалалық педагогикалық университеті.
Ғылыми кеңесші "журналының Шеңбер" Кеңесінің мүшесі, Мәскеу психологиялық қоғамының басқарма философиялық қоғам "Диалектика және мәдениет", редакциялық алқаларының журнал "Мәдени-тарихи психология", "Психологиялық-педагогикалық зерттеулер", "Мектепке дейінгі тәрбие", "Қазіргі мектепке дейінгі білім беру. Теория және практика", "Педагогикалық журналы Башқұртстан", "Известия" Оңтүстік федералдық университеті. Серия "Психология. Педагогика. "Білім", "Бала-бақшасы: теориясы мен практикасы" және т. б. журналдарының редакциялық кеңестерінің балабақшасы "А-дан Я-ға дейін", "Педагогика кеше, бүгін, ертең", "Ұйымдастырушылық" мектепке жол".
Ғылыми еңбектері
Автор 550-ден астам ғылыми жарияланымдардың, соның ішінде кітаптар:
"Проблемалық оқыту: бастауы, мәні, перспективы" (М., 1991), "Методолого-теориялық негіздері мектепке дейінгі білім беру жүйесі" (М., 1996), "Дамыған балалық шақ және дамыта білімі: мәдени-тарихи көзқарас" (М., 1997), "Мағынасы адами балалық және баланың психикалық дамуы" (М., 1997), "Инновациялық мектепке дейінгі білім беру: тәжірибесі, мәселелері және даму стратегиясы" (М., 1997-2000), "даму Психологиясы-адам. Негіздер мәдени-тарихи тәсіл" (М., 1999), "Диагностика шығармашылық әлеуетін және зияткерлік дайындығы, балаларды дамыта оқуға" (М., 1999), "Дамытушы педагогика сауықтыру" (2000), "Шығармашылық әлеуетін әдістері: табиғаты мен құрылымы" (М., 2002), "Ослабленный бала: сауықтыру және дамыту" (2003), "Бала және сәндік-қолданбалы өнер обских угров" (2003), "Тұлғалық өсу баланың мектепке дейінгі білім" (М., 2005), "соқпағындағы жаттығумен: Тұжырымдамалық негіздері "жобасын дамыта мектепке дейінгі білім беру" (М., 2007), "Психология ерте студенттік жас (2014), "Негізгі білім беру бағдарламасы "мектепке дейінгі білім беру соқпағындағы жаттығумен" (М., 2016).
Бірқатар жұмыстарды ауыстырылды ағылшын, норвег, фин, жапон, қытай, серб және т. б. тілдері, атап айтқанда, мақалалар американдық журналдарда 'Russian Education and Society', 'Journal of Russian and East European Psychology', 'International Journal of Early Years Edication' және т. б.
Приглашался дәріс оқуға және зерттеулер бірқатар университеттер Батыс және Шығыс Еуропа, Канада, Жапония, Қытай және ТМД.
Жасаушы тұжырымдамасы мен бағдарламасы дамыта мектепке дейінгі білім беру "Рекорд – Старт", әдістемелік материалдарды, оған (1996-1999), тұжырымдамасын культуросообразного білім беру (2002), тұжырымдамасы білім беру мектепке дейінгі ересек жастағы балаларды (2006), "жобасын Дамыту педагогика сауықтыру" (1997-2000), банктің диагностикалық әдістерді бағалау үшін баланың шығармашылық әлеуетінің және т. б.
Жетекшісі және авторы жобаларды дамыта мектепке дейінгі білім беру "соқпағындағы жаттығумен" және "ЕНОТИК".
Жұмыс істеген сарапшы-консультант, халықаралық тележобаның "Сезам Көшесі".
1990-е-2000-е гг. жж. жетекшілігімен в. В. Давыдова және В. Т. Кудрявцева мектеп-зертхана "Лосиный остров" № 368 (Мәскеу) алғаш рет құрылды көпсатылы жүйесі дамыта білім беру мектепке дейінгі деңгейге дейін, жоғарғы сынып. 2016 – 2020 ж. - ғылыми жетекшісі желісін эксперименттік алаңдар Федералдық институтының білім беруді дамыту, пысықтау бойынша вариативтік үлгілерін дамыту, мектепке дейінгі білім беру.
Марапаттары: В.В. Давыдов атындағы медалі
Ғылыми еңбектер тізімі:
2018
- От совместного действия — к конструированию новых социальных общностей: Совместность. Творчество. Образование. Школа (Круглый стол методологического семинара под руководством В.В. Рубцова, Б.Д. Эльконина). Культурно-историческая психология. 2018. Том 14. № 3. С. 5–30
- Творческий потенциал культуры и человеческое развитие (круглый стол методологического семинара под руководством В.В.Рубцова и Б.Д. Эльконина). Культурно-историческая психология (2018. Том 14. № 4 С. 41–51)
2019
- Принцип развивающей интриги. К 90-летию Н.Н. Поддьякова. Культурно-историческая психология (2019. Том 15. № 3 С. 133–134)
2020
- К 70-летию Б.Д. Эльконина. Посредник между «неклассическими» психологиями. Культурно-историческая психология (2020. Том 16. № 1 С. 132–133)
- Развитие воображения — тропинка в мир человеческой культуры. Психологическая наука и образование (2020. Том 25. № 5 С. 58–70)
- «Внутренняя весна» Елены Кравцовой: слово об ученом и друге. Культурно-историческая психология (2020. Том 16. № 3 С. 83–86)
- Вершины Вадима Петровского. Культурно-историческая психология (2020. Том 16. № 4 С. 109–110)
2021
- Вступительное слово // Культурно-историческая психология. 2021. Том 17. № 1. С. 4.
- Ф.Т. Михайлов: обращение как культурно-психологический феномен // Культурно-историческая психология. 2021. Том 17. № 1. С. 5–11.
- Предисловие, подготовка текста к публикации, комментарии. Выготский Л.С. Лекции по психологии развития // Культурно-историческая психология. 2021. Том 17. № 2. С. 5-22
- Mother’s Face of Developmental Psychology // Lurian Journal. 2021. Vol. 2, No. 3. P. 145–148.
- О предикторах негативной креативности у взрослых на примере курсантов // Психология и право. 2021. Том 11. № 4. С. 90–108.
2022
К психологическому портрету жертв телефонного мошенничества // Вестник МГУ. Серия 14: Психология. 2022. № 1. С. 138-157
Амплификация — источник и инструмент развития // Культурно-историческая психология. 2022. Том 18. № 1. С. 4–5.
Біліктілікті арттыру
2023 жыл 13-27 желтоқсан аралығында 80 сағат «Жоғары оқу орны оқытушылардың кәсіби шеберлігін жетілдіру» «Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы; әлеуметтік педагогика және психология; заң психологиясы мен практикалық психология»
2024 жыл 13-27 желтоқсан аралығында 80 сағат «Жоғары мектепте педагогиканы оқыту әдістері; Кәсіби қызметтегі психологиялық-педагогикалық ұйымдастыру; Оқытудағы жаңа тәсілдер, психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі математикалық-статистикалық әдістер»
2024 жыл 27 мамыр - 7 маусым аралығында 80 сағат «ЖОО-да инклюзивті білім беруді іске асыруға оқытушыларды дарлау»
Пәндер
Жалпы білім беруде психологтың кәсіби қызметін ұйымдастыру
Білім беру субъектілерінің психологиялық-педагогикалық өзара әрекеттесуі
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі математикалық және статистикалық әдістер
Заманауи психологиядағы психотехниканың теориялық және практикалық негіздері;
Мәденитаралық психология;
Тұлғаның кәсіби өсу акмеологиясы;
Әлеуметтік-педагогикалық тренинг;
Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер.